ChillChill
Aa
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Aa
ChillChill
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Tražilica
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Prati nas
  • Impressum
© 2023. Quantum media
Biznis

Talijanski modni divovi udružuju snage s malim dobavljačima i obrtnicima

Chill native sadržaj
Autor: Chill native sadržaj 2 min
Podijeli
2 min
Photo by Kin Shing Lai on Unsplash

Talijanske luksuzne modne grupe desetljećima su ljubomorno čuvale neovisnost, a sada udružuju snage kako bi zaštitile opskrbne lance, pojačano ulažući u domaće dobavljače, piše Reuters.

Luksuznim brendovima kontrola opskrbnog lanca postaje sve važnija jer jamči pravodobnu dostavu u trgovine i štiti njihov ugled od optužbi za spornu nabavu sirovina i loše uvjete rada.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Mnoštvo talijanskih specijaliziranih obrtničkih radionica i obiteljskih marki nudi bogat izbor većim tvrtkama koje imaju dovoljno kapitala i jačaju poslovne odnose ulaganjima.

Tako su talijanski modni divovi Prada  i Ermenegildo Zegna u lipnju kupili manjinski udio u tvrtki za proizvode od pletiva Luigi Fedeli e Figlio sa sjedištem u Monzi, nedaleko Milana.

Ta obiteljska tvrtka fokusirana je na kašmir i džempere, a osnovana je davne 1934. godine. Distribuira proizvode u 13 butika koji prodaju isključivo njihov brend i u oko 400 multibrand trgovina diljem svijeta.

Godine 2021. Prada i Zegna zajedno su uložili u tvrtku Filati Biagioli Modesto, stekavši većinski udio u dobavljaču specijaliziranom za proizvodnju kašmira i drugog luksuznog prediva.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

“Uložili smo u Biagiolija kako bismo ponovno pokrenuli tvrtku koja se našla u krizi, dok smo u slučaju Fedelija pomogli tvrtki da raste”, rekao je za Reuters sedamdesetsedmogodišnji Patrizio Bertelli, vodeći dioničar i predsjednik Prada grupe.

“Talijanski brendovi predugo su željeli samostalno poslovati, a onda su shvatili da ne mogu uvijek sami i počeli su istraživati, tražiti prilike”, dodao je Bertelli.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Italija je dom tisuća malih proizvođača koji su zaslužni za 50-55 posto globalne proizvodnje luksuzne odjeće i kožne galanterije, izračunala je konzultantska kuća Bain.

“Biagioli i Fedeli dva su različita primjera brige o domaćoj proizvodnji ‘made in Italy’ i o potpori jačanju talijanskog opskrbnog lanca, bilo izravno ili neizravno”, rekao je Gildo Zegna, šestdesetsedmogodišnji predsjednik i izvršni direktor modnog brenda Ermenegildo Zegna.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

“Bertelli i ja želimo sačuvati dragulje ‘made in Italy’ i zadržati znanje i iskustvo u Italiji”, dodao je Zegna.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Možda bi vam i ove teme bile zanimljive

Ovo su najtraženiji poslovi koje možete raditi od kuće: Jedan vam može donijeti i do 470 eura dodatne zarade

Zaposlenici najvećih svjetskih tvrtki osim vrhunske plaće imaju i brojne povlastice

Zara počinje proizvodnju odjeće od otpada i recikliranog poliestera, u tome joj pomaže H&M i Mango

Vjerovali ili ne, prosječna neto plaća u ovim trgovinama u Hrvatskoj je 1.672,32 eura!

Cvjeta biznis montažnih kuća, a evo i zašto su toliko popularne

Oznake: moda, modne marke, proizvodnja
Chill native sadržaj 14. srpnja 2023. 14. srpnja 2023.
Podijeli ovaj članak
Facebook X Whatsapp Whatsapp Telegram
Podijeli
Ovaj članak kod tebe izaziva
Flertanje0
Ljubav0
Sreću0
Netutralnost0
Pospanost0
Tugu0
Ljutnju0
Ranije objavljeno Ovih 9 stvari nikada ne smijete raditi tijekom grmljavinskog nevremena
Novije objavljeno Više od 350.000 odraslih Hrvata još uvijek živi s roditeljima
- OGLAS -
- OGLAS -
ChillChill
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. QUANTUM MEDIA • IMPRESSUM • ZAKUP OGLASNOG PROSTORA