Kako bi zaštitila korisnike, posebno maloljetnike, Europska unija donijela je Akt o digitalnim uslugama koji obvezuje brojne velike internetske kompanije, platforme i društvene mreže na promjene. Među njima se nalazi i jedna od najpopularnijih mreža na svijetu, TikTok.
Kako bi se prilagodili novim pravilima EU, TikTok najavljuje promjene namijenjene europskim korisnicima, a koje će uskoro stupiti na snagu. Najzanimljivija promjena za korisnike bit će mogućnost isključenja personaliziranog algoritma za For You i Live feedove. Kada korisnici isključe ovaj algoritam, sadržaj koji će im se prikazivati više neće biti prilagođen njihovim interesima i aktivnostima na TikToku.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Umjesto toga, korisnicima će se prikazivati popularni videozapisi iz njihove regije i diljem svijeta. U slučaju pretraživanja sadržaja, ako je algoritam za personalizaciju isključen, korisnicima će se prikazivati popularan sadržaj iz njihove regije i na njihovom jeziku, dok će se unutar feedova following i friends prikazivati sadržaj osoba koje prate, ali kronološkim redom.
Još jedna važna promjena koju uvodi TikTok zbog Akt-a o digitalnoj privatnosti odnosi se na ciljano oglašavanje maloljetnicima, što će biti zabranjeno. TikTok naglašava da je zaštita tinejdžera njihov prioritet te će sada svi računi osoba mlađih od 16 godina automatski biti postavljeni kao privatni, a njihov sadržaj neće se moći preporučiti u feedu For You.
Dodatno, europskim korisnicima između 13 i 17 godina više neće biti prikazivani personalizirani oglasi temeljeni na njihovim aktivnostima na platformi.
TikTok je samo jedna od 19 kompanija na koje će utjecati novi zakon EU. Popis obuhvaća i platforme poput Facebooka, Instagrama, YouTubea, Muskova X-a, Snapchata i drugih. Sve ove kompanije bit će obvezane prilagoditi se novim zahtjevima u cilju zaštite korisnika i poštivanja europskih pravila o digitalnim uslugama.