München će dobiti 90 novih S-Bahn vlakova do kraja 2028. godine. Novi vlakovi bit će duži i imat će više prostora za putnike, a također će imati i neke nove i inovativne značajke.
Novi S-Bahn vlakovi bit će bez odvojenih vagona, a bit će duži od 200 metara, što je prvi takav slučaj u Njemačkoj. To će omogućiti da u vlaku stane do 1.841 putnika, što je dovoljno za rastuću potražnju za prijevozom u gradu.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Vlakovi će također imati široka vrata i ulazne zone kako bi se olakšalo brzo ukrcavanje i iskrcavanje. Sklopivi sjedala automatski će se zaključavati ovisno o broju putnika kako bi se stvorilo više prostora, a višenamjenske zone će se koristiti za bicikle, kolica, prtljagu i pomagala za mobilnost.
Na oba kraja vlaka bit će mjesta za invalidska kolica, a Bluetooth povezivost će pomoći putnicima s oštećenjem sluha.
Novi vlakovi će također imati niz značajki koje će putovanje učiniti ugodnijim, poput LED rasvjete koja se prilagođava dobu dana i sjedalima s dodatnim prostorom za noge. Na vlaku će također biti dostupni Wi-Fi, USB i standardne utičnice za napajanje, te puno prostora za odlaganje stvari.
Informacijski sustav za putnike će se također značajno poboljšati jer će se na zaslonima unutar i izvan vlaka prikazivati informacije o rutama, stanicama i trenutnoj popunjenosti.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Novi vlakovi koštat će ukupno 2 milijarde eura i bit će izgrađeni od strane Siemens Mobility, koji je ugovor dobio na europskom tenderu.
Michael Peter, CEO Siemens Mobility, rekao je: “Siemens Mobility je vrlo ponosan što može Münchenu isporučiti najinovativnije prigradske vlakove u Njemačkoj. S neslućenim digitalnim značajkama, najvišim standardima udobnosti za putnike, zaštitom okoliša i operativnom sigurnošću, ovaj S-Bahn će postaviti nove standarde za tranziciju mobilnosti u Njemačkoj.”
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Bavarski ministar prometa Christian Bernreiter nazvao je projekt “ogromnim korakom prema još ekološki prihvatljivijoj mobilnosti u najvećem metropolitanskom području u Bavarskoj.”
Rekao je da će novi vlakovi, koji će koristiti dvije trećine svih putnika javnog prijevoza u Bavarskoj, “uvesti novu eru i dovesti minhenski S-Bahn u budućnost.”