Renomirani modni brend Zara još jednom je potvrdio svoju predanost inkluzivnosti i raznolikosti, predstavljajući svoju najnoviju kolekciju nazvanu ‘Thirteen Pieces’ kroz jedinstven izbor modela. Ovoga puta, brend je odabrao 67-godišnju španjolsku glumicu Ángelu Molinu kao zaštitno lice kampanje, jasno dajući do znanja da su njihovi modni komadi namijenjeni ženama svih dobnih skupina.
Zara je već ranije privukla pažnju javnosti svojim progresivnim pristupom modi, a ova nova kolekcija dodatno je naglasila njihovu posvećenost prihvaćanju različitosti. Ova inovativna kolekcija donosi komade s potpisom Zare koji su dizajnirani da savršeno pristaju svakoj ženi, bez obzira na njezinu dob. To je posebno evidentno u angažiranju Ángele Molina kao lica kampanje, čime se jasno pokazuje da modna industrija može i treba predstavljati raznolikost i autentičnost.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Nove crno-bijele fotografije kolekcije ‘Thirteen Pieces’, snimljene pod umjetničkim okom Marija Sorrentija, ističu klasične komade odjeće koji su bezvremenski i pristaju različitim životnim stilovima. Iz Zare ističu da je ova kolekcija namijenjena ženama koje cijene vlastiti identitet, umjetnost i osobnost te se žele izražavati kroz svoj odabir odjeće.
Oduševljenje javnosti neizostavno je pratilo ovo osvježavajuće predstavljanje Zare, s mnogima hvaleći brend zbog njihovog pozitivnog doprinosa modnoj industriji. Osim što su već prisutni na modnoj sceni, omiljeni high street brend iz Španjolske sada je i formalno potvrdio svoju posvećenost pružanju inspiracije i modnih opcija za sve generacije žena.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Ovaj korak Zare je naišao na pozitivan odjek, jer je široj javnosti dugo nedostajala inkluzivnost i prikazivanje raznolikosti u modi. Sada, uz podršku angažiranih modela poput Ángela Moline, modni komadi s potpisom Zare postali su simbol stila koji se ne ograničava godinama, već slave žensku individualnost i eleganciju, bez obzira na fazu života u kojoj se nalaze.