Mnogima je WhatsApp glavni kanal komunikacije s obitelji i prijateljima pa kad se dogodi da taj kanal radi, dolazi do poteškoća. Tako je dio korisnika WhatsAppa u Hrvatskoj danas iskusilo poteškoće s pristupom WhatsAppu.
Poteškoće su bile toliko ozbiljne da su se obratili HAKOM-u (Hrvatskoj regulatornoj agenciji za mrežne djelatnosti), misleći da je problem u njihovom operateru.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Naime, kako smo neslužbeno doznali, svi korisnici koji su se požalili HAKOM-u imaju istog mobilnog operatera pa se postavilo pitanje radi li se o nekakvom tehničkom problemu. Jedna od mogućnosti je bila i pokušaj zlonamjernih ljudi da, ciljajući korisnike dotične mobilne mreže, “otimaju” kontrolu nad njihovim WhatsApp računima te tako dolaze do njihovih osobnih podataka.
No, iz HAKOM-a poručuju kako oni nisu nadležni za taj problem.
Ovim putem želimo napomenuti kako sukladno Zakonu o elektroničkim komunikacijama (NN 76/22) HAKOM rješava sporove između operatora i korisnika javnih komunikacijskih usluga, vezane uz prigovore korisnika na ispostavljene račune, kvalitetu pružene usluge i zbog povrede odredaba pretplatničkog ugovora nakon što se provede navedeni postupak pri operatoru.
S obzirom na navedeno želimo naglasiti kako HAKOM nema nadležnosti vezano uz aplikaciju WhatsApp, objavili su na svojim Facebook stranicama.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Korisnici koji su zabrinuti jer ne mogu pristupiti svom WhatsApp računu i zabrinuti su da im je netko ukrao korisničke podatke, trebali bi se obratiti direktno WhatsAppu kroz njihovu stranicu za pomoć.
Kako bi izbjegli da do gubitka kontrole nad računom dođe, korisnici bi trebali iskoristiti sigurnosne mogućnosti koje im se nude kroz samu aplikaciju. Najjednostavnije je kroz uključivanje dvostupanjske autentifikacije (2AF).
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Unutar aplikacije potrebno je odaberati: Postavke -> Račun -> Provjera u dva koraka.