ChillChill
Aa
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Aa
ChillChill
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Tražilica
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Prati nas
  • Impressum
© 2023. Quantum media
Sci-Tech

Sve više ljudi do vijesti dolazi na platformama poput TikToka, Instagrama i Snapchata

Chill native sadržaj
Autor: Chill native sadržaj 3 min
Podijeli
3 min
Photo by Solen Feyissa on Unsplash

Broj ljudi na globalnoj razini koji vijestima pristupaju putem web stranice ili aplikacije pao je od 2018., a mlađe skupine radije dolaze do vijesti putem društvenih medija, pretraživača ili mobilnih agregatora, pokazuje izvješće objavljeno u utorak.

Publika obraća više pozornosti na slavne osobe, influencere i osobe na društvenim mrežama nego novinare na platformama kao što su TikTok, Instagram i Snapchat, objavio je Reutersov institut za proučavanje novinarstva u svom godišnjem Digital News Reportu.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

TikTok je, prema izvješću, najbrže rastuća društvena mreža koju za vijesti koristi 20 posto mladih od 18 do 24 godine, što je pet postotnih bodova više nego prošle godine. Manje od polovice ispitanika u anketi izrazilo je velik interes za vijesti, što je nagli pad u odnosu na 6 od 10 u 2017. godini.

Nema razumnih razloga za očekivanje da će oni rođeni u 2000-ima odjednom zavoljeti staromodne web-stranice, a kamoli radio, televiziju i tisak, jednostavno zato što stare, rekao je direktor Instituta Reuters Rasmus Nielsen u izvješću koje se temelji na internetskoj anketi na otprilike 94.000 odraslih osoba, provedenoj u 46 zemalja, uključujući SAD.

Manje od trećine ispitanika reklo je da je odabir vijesti na temelju ranijih pretraga dobar način informiranja, što je pad od šest bodova u odnosu na 2016., kada je anketa posljednji put postavila to pitanje. Ipak, ljudi malo više vole da im vijesti biraju algoritmi nego urednici ili novinari, prenosi Reuters.

Povjerenje u vijesti palo je za dva postotna boda u prošloj godini. U prosjeku, 40 posto ljudi kaže da uglavnom vjeruje većini vijesti. Sjedinjene Države bilježe povećanje povjerenja u vijesti za šest posto, na 32 posto, ali su i dalje među najnižima u istraživanju.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Na svim tržištima, 56 posto ljudi kaže da ih brine prepoznavanje razlike između pravih i lažnih vijesti na internetu – što je dva postotna boda više u odnosu na prošlu godinu.

Istraživanje je pokazalo da 48 posto ljudi kaže da su jako ili iznimno zainteresirani za vijesti, što je pad u odnosu na 63 posto u odnosu na 2017, prenosi Zimo.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Možda bi vam i ove teme bile zanimljive

Profesionalni fotograf otkrio koje postavke promijeniti da bi vam fotke na iPhoneu ispale savršene

Zamijetili ste da vaš auto troši više goriva nego inače? Evo koji bi sve mogli biti uzroci za to…

Ovo je 50 najčešće korištenih lozinki. Ako je i vaša među njima, odmah je promijenite

Ovaj uređaj svi zaboravljaju isključiti iz struje kad ga ne koriste, a troši poprilično struje

Ovo je postavka na vašem iPhoneu koja će vam skoro za duplo produljiti trajanje baterije

Oznake: mediji, tiktok, vijesti
Izvor / prenosi: Zimo
Chill native sadržaj 18. lipnja 2023. 14. lipnja 2023.
Podijeli ovaj članak
Facebook X Whatsapp Whatsapp Telegram
Podijeli
Ovaj članak kod tebe izaziva
Flertanje0
Ljubav0
Sreću0
Netutralnost0
Pospanost0
Tugu0
Ljutnju0
Ranije objavljeno Letovi postaju sve turbulentniji i opasniji, nova studija otkriva i što je uzrok tome
Novije objavljeno Ako Georgina prekine s Ronaldom, evo koju će astronomsku svotu dobivati do kraja života
- OGLAS -
- OGLAS -
ChillChill
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. QUANTUM MEDIA • IMPRESSUM • ZAKUP OGLASNOG PROSTORA