ChillChill
Aa
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Aa
ChillChill
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Tražilica
  • Naslovnica
  • Lijepe priče
  • Lifestyle
  • Showtime
  • Zdravlje
  • Ljepota
  • Sci-Tech
  • Biznis
  • Znanost
  • Kuhanje
Prati nas
  • Impressum
© 2023. Quantum media
Biznis

Studenac pokrenuo potpuno novi koncept trgovina, trenutno ih je devet u Dalmaciji

Chill
Autor: Chill 2 min
Podijeli
2 min
PROMO

U manje od godinu dana od otvorenja prve pop-up trgovine početkom kolovoza prošle godine u Novigradu, Studenac je razvio i nadogradio svoj inovativni koncept te ga ovog ljeta proširio na ukupno 9 lokacija.

Studenac pop-up dućani otvorili su se diljem jadranske obale. Otvoreni su dućani u Rapcu, Dramlju, Zatonu kod Zadra, Selcu, Opatiji – Ičićima, Krku, Visu, Zadru i Tribunju.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Jedna od istaknutih značajki pop-up prodavaonice pažljivo je odabrani asortiman koji se temelji na TO GO ponudi i paketiranim proizvodima za brzo konzumiranje.

U asortimanu prevladavaju pekarski proizvodi, svježe voće i povrće, vrhunske delikatese, alkoholna i bezalkoholna pića, raznovrsne grickalice i slatkiši, ali i neprehrambeni proizvodi poput kozmetike, higijenskih potrepština i hrane za kućne ljubimce.

PROMO

Pop-up format je primjer sinergije formata dućana u susjedstvu, inovativnosti i održivosti u poslovanju. Naime, pop-up u potpunosti slijedi principe dućana u susjedstvu koji je blizu kad je najpotrebnije, prilagođava se u potpunosti potrebama mikro zajednice te omogućava kupcima da u svakom trenutku u vrlo kratkom vremenu mogu pronaći „i sitno i bitno”.

Moglo bi se reći da pop-up prodavaonica diže format dućana-susjeda na višu razinu jer je riječ o mobilnom objektu koji se premješta sukladno potrebama i fluktuaciji ljudi te trenutačno udovoljava potrebama zajednice. Održivi aspekt razvoja ovakve vrste prodajne mreže, temelji se na činjenici da pop-up dućani urbanistički ne interveniraju u prostor poštujući prirodno ili urbano okruženje u kojem se nalaze, istovremeno zadovoljavajući potrebu zajednice za proizvodima i uslugama.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Privremene, pop up trgovine izuzetno su popularne i predstavljaju značajan trend u maloprodajnom sektoru.

- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -

Možda bi vam i ove teme bile zanimljive

Ako prije odlaska u trgovinu popijete kavu, mogli bi impulzivno trošiti novce

Još samo nekoliko dana dijeli nas od otvorenja Dalmalanda! Evo kakva vas nova iznenađenja očekuju u najvećem vodenom parku na Jadranu!

Juicefast donosi inovacije u svijet zdrave prehrane, ali i znatno olakšanje za mnoge

Ovo su najtraženiji poslovi koje možete raditi od kuće: Jedan vam može donijeti i do 470 eura dodatne zarade

Zaposlenici najvećih svjetskih tvrtki osim vrhunske plaće imaju i brojne povlastice

Oznake: studenac, trgovina
Chill 11. kolovoza 2023. 11. kolovoza 2023.
Podijeli ovaj članak
Facebook X Whatsapp Whatsapp Telegram
Podijeli
Ovaj članak kod tebe izaziva
Flertanje0
Ljubav0
Sreću0
Netutralnost0
Pospanost0
Tugu0
Ljutnju0
Ranije objavljeno Stiže retrogradni Merkur! Ova četiri znaka najviše će osjetiti njegov utjecaj
Novije objavljeno Mega popularni Europa-park najavila hrvatski dio u čijoj izgradnji sudjeluje Rimac grupa
- OGLAS -
- OGLAS -
ChillChill
SVA PRAVA PRIDRŽANA © 2023. QUANTUM MEDIA • IMPRESSUM • ZAKUP OGLASNOG PROSTORA