Bez obzira na brojne mjere koje poduzimaju proizvođači goriva i vlasnici benzinskih crpki, ipak se može dogoditi da izaberete pogrešnu ručku prilikom točenja goriva! Posljedice mogu biti savladive – ili katastrofalne!
Bez obzira na brigu, dosljednost, staloženost ili znanje, mnogima se dogodilo da u rezervoar automobila natoče krivo gorivo, piše Avto magazin.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Ne radi se o iskustvu, znanju ili bilo čemu drugom, već samo o trenutku.
Trenutak nepažnje, na trenutak sklonjen pogled, zbunjenost zbog neugodnog telefonskog poziva.
Troškovi takve nepažnje brzo mogu porasti na nekih 400 i više eura, ako zbrojimo šlep službu, ispumpavanje goriva i isušivanje rezervoara.
Važno je i što ste pomiješali.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Puno je veća šansa da ćete sipati benzin u spremnik dizelskog automobila nego obrnuto. Ručka za točenje dizel goriva ima deblju cijev, koja je jednostavno preširoka za grlo otvora za točenje benzina.
Strah da ćete zbog ove greške uništiti motor vjerojatno je nepotreban.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Iako se moderni sustavi za ubrizgavanje goriva i usis zraka smatraju osjetljivim dijelovima automobila, ozbiljna oštećenja motora u takvim su slučajevima rijetka.
Ispiranje sustava za dovod goriva u cilindre motora uglavnom je dovoljno za otklanjanje problema uzrokovanih krivim gorivom.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Ako ste uočili grešku dok ste još točili i natočili ste samo malo, što onda?
Pa, ako ste doista ulili malo, ulijte pravo gorivo do vrha spremnika i ponovite postupak svakih 10 kilometara i stvari će se ubrzo riješiti same od sebe.
Možda će se upaliti lampica za provjeru motora, možda će motor tu i tamo malo zakašljati, ali to je vjerojatno to.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Pun rezervoar, ali motor ne pali…
Napunili ste puni spremnik pogrešnim gorivom? Ako to saznate prije paljenja motora i vožnje nekoliko kilometara, bit će dovoljno ispustiti gorivo iz spremnika i natočiti ono pravo.
Zvuči jednostavno, ali u praksi morate ispraviti mnoge stvari da biste to učinili. Prije svega, potrebna vam je odgovarajuća posuda za ispuštanje goriva iz spremnika.
- TEKST SE NASTAVLJA NAKON OGLASA -
Morate biti sigurni da ste skinuli odgovarajuće crijevo s filtra goriva, na taj način pumpa neće detektirati ispravan tlak goriva, pa će sama obaviti posao pumpanja za otprilike pola sata.